BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

k e s a h c i n t a k i t a ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, September 17, 2011

16.09.2011

selamat hari Malaysia & selamat hari merdeka!!! 

pergh!! greeting pagi2 ni dah patriotik dah. adakah aktiviti yang nk dibuat besifatkan patriotik jugak?? tepuk dada tanya selera lah eyyy. aku punya patriotik setakat ni je lah. belum lagi nak berkembang biak naik satu level lagi. walaupun entry ni lambat satu hari tapi oke lah tu kannn..:)

ape aktiviti aku sempena hari malaysia???

he he he. aktiviti yang agak patriotik jugak lahhh. aku pergi menonton filem. (???) ape yang patriotiknye?? patriotiknya sebab aku tengok filem melayu oke. aku menyokong industri perfileman melayu. 
RAYA TAK JADI.

tapi aku lupa. lupa yang filem ni karya prof. razak mohaidin. so.... malas cakaplahh. trailer macam sangat best. lagi2 pulak aku ni dah jatuh chenta sama Johan. tapi bila tengok sendiri.. emmmm... aku macam tak paham apa yang nk di sampaikan dalam filem ni. ke aku sorang je tak paham pun aku tak tau. part yang kelakar dalam filem ni cuma bila Johan hilang ingatan lepas bangun tido which selalu di ulang2 sepanjang filem ni. selain dari tu xde dah... tahniah kat Dato' Jalaludin Hassan gak sebab makin lama makin kelakar lak orang tua ni.

tapi sambutan filem ni memang hebat jugak lah. penuh jugak lah hall semalam. tapi dalam pada tu ada jugak ibu-bapa baru yang sibuk bawak baby masuk panggung. adoooiiiii.. akai ada ka?? baby tu sikit punya melalak kt dalam tu.. ganggu lahhhh.

JOHNNY ENGLISH REBORN

hampir dah aku nk buat movie marathon semalam. hampir dah nk beli tiket cite ni. tapi bile tengok harga tiket RM14, tak jadi lah. apesal tiket semalam mahal sangat ah?? ade sesape boleh jawab tak??

aku cadangkan sesape yang berbelah bahagi nak tengok antara 2 filem ni, baik korang tengok Johnny english lah. Raya tak jadi tuh korang donlot je.( woi!!! mana pegi ko punya patriotik??) 

hehe~

0 idea terbaek!!:

saye~ saye~ saye~ sekeliling saye~

saye~ saye~ saye~ sekeliling saye~
ini hidup saye~