BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

k e s a h c i n t a k i t a ~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 12, 2011

::yang tertinggal :( ::

 cinta cinta yang tertinggal jauh
:( 
sedih
lambat lagi nak balik ni..
balik???
agak2 la kann, baru je sampai sini x sampai 1 hari.
haishhhh


merah tu tema raye tahun niiiii <3
nih gua tunjuk fullfaced punyeee
ape barang amek gambo sipi2 jekkk
nak tunjuk..tunjuk ah betoi2
cehhh~

habeh da semua entry2 sblom ni aku delete. knonnye nak buka buku baru lah. imej baru kat blog aku ni. tengok ke style aku menulis dulu.. malu. malu nk suggest blog kt org len suruh baca. ha ha ha. harap2 pasni blog aku ni lah improvement sikit kan. sikit pun jadi la. sikit2 lama2 jadi bukit kottt.

aku dah memulakan sem baru hari ini. dah masuk 2 kelas dah. ini hari amat bersejarah oke.. mane penah aku g kelas first day sem baru. slalu misti pi menshoping punyeeeeee. so untuk esok hari...tiade kelas untuk di-attend. jadi apa bikin esok?????

sem ni dah start memikirkan tajuk thesis + food product development. hmmmmmm. ce korang bagi idea sikit. idea2 inovativ + futuristik amat diperlukan okay!! kikiki.. xmau dah aku kejadian "murtabak" berulang lagi. coroottttt tuh wey!

emm. till we meet again! daa~

1 idea terbaek!!:

umminani said...

ini yg nk tgk niii.. :)

saye~ saye~ saye~ sekeliling saye~

saye~ saye~ saye~ sekeliling saye~
ini hidup saye~